فرق های ابزار توسن وتوسن پلاس

توسن چیست ؟

یکی از معروف ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید ابزارآلات برقی و دستی توسن نام دارد ، این شرکت فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و با ارائه خدمات و تلاش در جهت افزایش تنوع و بهبود کیفیت محصولات توانسته رضایت مشتریان را تا حد بسیار زیادی از آن خود کند.

ابزارآلات شرکت توسن، بر اساس استانداردهای بین المللی تولید و در بازار توزیع می شوند. در مقایسه با برندهای دیگر، این محصولات، هم دارای کیفیت مطلوبی هستند و هم نسبت به برندهای خارجی دیگر، از قیمت کمتری برخوردار هستند.

بطور کلی ابزارآلات و محصولات توسن مقرون به صرفه تر هستند.

این شرکت سعی کرده تا با گرد هم آوردن جمعی از کارشناسان و متخصصان مجرب زمینه ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات ایجاد کند تا محصولات و خدماتی با کیفیت بالا برای مشتریان ارائه کند.


ابزارالات توسن ساخت کجاست؟

اگر برای شما سوال است که دریل توسن ساخت کجاست یا سنگ فرزهای  توسن ساخت کجاست، باید گفت که ابزار برقی توسن در چین و محصولات دستی توسن در تایوان تولید می‌شوند.

لازم به ذکر است که تمامی ابزار آلات و محصولات توسن همگی از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستند و مهم نیست که در کجا تولید می‌شوند؛ زیرا محصولات توسن توسط متخصصان و کارشناسان کنترل کیفیت بررسی می‌شوند و در نتیجه به بازار عرضه می شوند.

توسن پلاس

شرکت توسن ابزارآلاتی تحت عنوان توسن پلاس به بازار عرضه نموده است. در این ابزارآلات سعی شده تمامی عیب و نقص‌هایی که در ابزار برقی توسن وجود داشت برطرف شود و ابزاری بی‌عیب برای مصرف کننده تولید گردد.

 علاوه بر این یک گزینه دیگری که در توسن پلاس قرار داده شده است گارانتی می باشد که گارانتی ابزار توسن پلاس از ابزارآلات توسن بیشتر است که همین امر نشان دهنده اطمینان و کیفیت محصول است.


انواع محصولات شرکت توسن 

  • ابزارآلات برقی : مرمربر،  دریل و بتن کن، رنده برقی،  فارسی بر، سشوار صنعتی، جارو برقی صنعتی، بکس برقی
  • ابزارآلات بادی : میخ کوب بادی، منگنه کوب بادی، کمپرسور هوا، بکس بادی
  • ابزارآلات شارژی :  فرز، گردبر، عمودبر، سشوار صنعتی، دمنده و مکنده
  • ابزارآلات دستی :  ابزار دقیق، آچار، بکس و متعلقات، انواع انبرها، ابزار برش، پیچ گوشتی
  • ابزارآلات باغبانی : اره زنجیری بنزینی، قیچی باغبانی، اره باغبانی و علف تراش بنزینی

قیمت توسن

اگرچه کیفیت محصولات توسن در حد محصولات شرکت‌های بزرگ مانند بوش نیست اما همواره سعی داشته تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید کند؛ به همین جهت محصولات توسن بسیار مقرون به صرفه هستند.

به طور کلی در سری های توسن پلاس تلاش شده است که تمامی نقص ها و اشکالات و عیب های که در سری توسن وجود داشت بر طرف گردد و ابزاری بدون عیب و نقص به دست مصرف کننده برسد همچنین گارانتی ابزارهای توسن که 6ماه است در توسن پلاس به یک سال ارتقاء پیدا کرده است که نشانه اطمینان از محصول است.

تماس با ما

تلفن : 02166347589 -02166344825

پست الکترونیک:info@vipabzar.com

تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه شهید میرزایی پلاک 30 پاساژ محسن طبقه سوم واحد 60 (امکان خریدحضوری کالاوجودندارد)

  • نماد ساماندهی
  • logo-samandehi
جدیدترین های Vipabzar در نرم افزار موبایل نسخه اندروید 

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه آیفون

تمامی حقوق محفوظ می باشد