تفاوت موتورهای کارواش (موتوریونیورسال با موتور القایی)

تا قبل از این، کلیه کارواش های  با موتورهای القایی یا دینامی به بازار عرضه شده بودند اما با توجه به نیاز بازارو طیف وسیع مصرف کنندگان خانگی و عمومی برای کارواش ها، به تازگی این دستگاهها با موتورهای یونیورسال نیز به بازار عرضه شده اند تا سبد کاملی از کارواش های متنوع با کارایی ها و ویژگی های متنوع پاسخ گو نیاز مصرف کنندگان در شرایط مختلف کاربری باشند. به این ترتیب کاربران صنعتی و حرفه ای کارواش کماکان می توانند از کارواش های موتور دینامی  استفاده نمایند و کاربران خانگی و عمومی نیز قدرت انتخاب برای کارواش های موتور یونیورسال  را خواهند داشت . کارواش های موتور یونیور سال   این کارواش ها مجهز به سیستم اتواستارت جهت جلوگیری از استهلاک موتور و سیستم حفاظتی گرمای موتور جهت کنترل دمای موتور حین کار بوده و یک صرفه جویی کننده واقعی در مصرف آب می باشند. 


قیمت کارواش ماشین


موتورهای کارواش

موتورهای زغالی (یونیورسال) معمولاً عمر بالاتری دارند و البته سر و صدای بیشتری هم تولید می کنند.
موتورهای زغالی به طور معمول برای مصارف خانگی و سبک مفید هستند و موتورهای القایی بیشتر برای مصارف صنعتی مفید هستند.
معمولاً کارواش های ضعیف‌تر و مدل پایینتر از موتورهای زغالی استفاده می‌کنند.
کارواش هایی که از موتور زغالی استفاده می‌کنند معمولاً قیمت پایین‌تری دارند و نکته دیگر اینکه معمولاً سالی یک بار باید زغال دستگاه تعویض گردد. البته هزینه تعویض زغال این کارواش‌ها بسیار پایین بوده و از این نظر مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کند.
کارواش‌های القایی با نام‌های دینامی و مکشی نیز شناخته می‌شوند و به طور کلی در مصارفی که نیاز به روشن بودن مداوم دارند به مدل‌های زغالی ترجیح داده می‌شوند.

تماس با ما

تلفن : 02166347589 -02166344825

پست الکترونیک:info@vipabzar.com

تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سینا کوچه شهید میرزایی پلاک 30 پاساژ محسن طبقه سوم واحد 60 (امکان خریدحضوری کالاوجودندارد)

  • نماد ساماندهی
  • logo-samandehi
جدیدترین های Vipabzar در نرم افزار موبایل نسخه اندروید 

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه آیفون

تمامی حقوق محفوظ می باشد